Site icon IAS

"חתונה ממבט ראשון" מזכירה לנו זמנים שכמעט שכחנו

במקריות די דמיונית, מככבת בימים אלה רשת מלונות דן בשני תסריטים הפוכים זה מזה: מצד אחד היא נוכחת מאד, על בריכותיה וכוסות השמפניה, בסדרת הטלוויזיה הפופולארית "חתונה ממבט ראשון" של קשת ומנגד – מתכוננת לארח בחדרים של שלושה ממלונותיה חולים קלים בנגיף הקורונה, על תקן מתקני הבראה מטעם משרד הביטחון ("מלונית הבראה", כהגדרת שר הבטחון, נפתלי בנט).

טלי קידר, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל ברשת מלונות דן. צילום סיון פרג'

טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של מלונות דן, מאשרת שהרשת מככבת בתוכנית ותמשיך לעשות כך למשך כל העונה. לדברי קידר "המלונות צולמו מראש ואנחנו לא רוצים לשנות את באנר החסות, אבל הכנו חסות חדשה מיוחדת ברוח התקופה, שבה אנחנו מאחלים לעם ישראל בריאות וחזרה לשיגרה, כדי להתאים את המסרים, ורואים קצת פחות שמפניה".

קידר מספרת שלסדרה יש רייטינג מצוין "ולקוחות אומרים לנו שהסדרה עושה להם חשק לבוא למלונות. אין לנו כוונה להפסיק את החסות. הסדרה מספקת קצת אסקפיזם, הרייטינג בשמיים וזה עושה טוב למלונות".

סוויטות וארוחות שף

העסקה נולדה לאחר שזוהה פוטנציאל לשני הצדדים. קידר: "זה צריך להתאים גם להם. ההפקה עשו סיורים, בדקו איזה מלון מתאים למה. ברור שהאינטרנס היה שהמלונות יהיו מלונות פרימיום והחוויה טובה. העסקה משלבת אירוח בסוויטות במלונות ברמה הכי גבוהה. הרשת השקיעה מאד, כולל ארוחות מיוחדות שהוכנו על ידי שפים, השקעה ניכרת. זאת לצד תשלום תמורת המדיה".

קידר מגלה שהפרקים שמוקרנים כעת צולמו כבר לפני קרוב לשנה. אין ספק, שמי שיושב בביתו – בין אם בבידוד ובין אם בהסגר – וצופה בסדרה, נזכר בימים שבהם אנשים היו מתחבקים ומחזיקים ידיים… "כולנו מתגעגעים לימים שאפשר היה להתכנס מאתיים איש באולם. אני שמחה שיש לנו נוכחות חיובית ומשמחת בתוך התוכניות. עוד מעט הזוגות ייצאו גם לסופי שבוע ויתארחו במלונות. ויש גם פרק שכל הזוגות נפגשים".

סוויטה נשיאותית במלון דן אכדיה צילום ינאי דיטש

בסדרה מתארחים הזוגות בלא מעט מלונות של הרשת: דן אכדיה, דן תל אביב, דן קיסריה, לינק וגם דן פנורמה, דן ירושלים ודן חיפה שהוסבו בימים אלה למתקני הבראה. אליהם תצטרף מאוחר יותר אילת שתככב בגדול ומלון רות בצפת בפרק מאד מיוחד. "הכל תוכנן לתת ביטוי להרבה מאד מלונות ברשת – לא לכולם".

הסדרה מוקרנת בימים שבהם כמעט כל מלונות הרשת סגורים בשל הירידה בתיירות והוראות משרד הבריאות, למעט מלון דן תל אביב ומלון קינג דיוויד ירושלים, שרק לא מכבר אירח את כל הסלבריטיז של העולם. "כולם מחכים שהמצב הזה יעבור", אומרת קידר, "זה לא מצב טוב, אבל נעבור את זה. אנחנו עושים הכל בהנחיית משרד הבריאות וגם יותר".

ובחזרה לסדרה, קידר מספרת ש"ראינו שהפקה לא נותנת הוראות לחתן או לכלה להגיד משהו כזה או אחר על המלון. ה'וואו' שנאמר בתוכנית הוא אותנטי לחלוטין, כי היה להם WOW".

Exit mobile version