Site icon IAS

חדש בישראל חדר מלון לשעות היום ללא לינה

אברהם הוסטל בדרום תל אביב. 300 שקל לשהיית יום. צילום יח"צ

בתי מלון בישראל מציעים מעתה שהייה בחדר במלון במחיר נמוך של עד 50% מהשהייה בו בלילה.

HotelsByDay – פלטפורמה אינטרנטית מאפשרת ליהנות משהיית-יום בחדר במלון במחיר זול משמעותית מכל חופשה אחרת. הפלטפורמה בבעלות חברה אמריקאית, באה לגשר בין הפער הקיים במלאי חדרי בתי מלון ריקים בשעות ספציפיות במהלך היום ובין תיירים ולקוחות המבקשים לשכור חדר לכמה שעות לשים בו את הראש ולהתרענן לאחר טיסה, להניח את החפצים ולתור את העיר, להשלים שעות עבודה או פשוט ליהנות משירותי בית המלון כגון בריכה, ספא, מסעדות לכמה שעות במהלך היום.

יצויין כי פלטפורמות דומות כבר פועלות בעולם ובהן Dayuse.com.

יאניס מואטי, מנכ"ל ומייסד Hotels by Day, הקים את החברה עם שותפיו ב-2015. יאניס החל כמדריך טיולים צעיר והמשיך את קריירת התיירות כבעלים של חברת נסיעות המתמחה בטיולים אקזוטיים. כאשר נאלץ להשתמש בקשריו בכדי להאריך את זמן הצ'ק אאוט ממלון, הבין כי ישנה האפשרות להגדיל את הההכנסות של בתי מלון על ידי מכירת מלאי החדרים הפנוי בלאו הכי במהלך שעות היום. הרעיון של Hotels by Day  מושתת על המודל של "כלכלה על פי דרישה" – Demand Economy On- שהיא הפעילות הכלכלית שנוצרה על ידי שווקים דיגיטליים וחברות טכנולוגיה בכדי למלא את הביקוש הצרכני באמצעות גישה מיידית למוצרים ולשירותים.

כעת החברה פותחת לראשונה נציגות מקומית בישראל והחלה בפיילוט עם מבחר גדול של מלונות מובילים בכל רחבי הארץ. טווח פעילות השעות המוצעות הוא בין 7:00 – 21:00, כאשר המלונות מחליטים על השעות המדויקות המתאימות עבורם. טווח המחירים נע בין 192-700 שקל בהתאם לאיכות המלון.

Exit mobile version