Site icon IAS

חברת מלונות אפריקה ישראל רכשה את בית המכס ביפו

מלון אינדיגו ברמת גן של רשת קראון פלזה. צילום יח"צ

חברת מלונות אפריקה ישראל בבעלות משפחת דיין רכשה את בית המכס הדרומי ביפו בכ- 45 מיליון שקל ותבנה במקום מלון בוטיק. המלון, יהיה חלק מרשת המלונות של החברה וינוהל כמותג בוטיק נפרד תחת רשת מלונות קראון פלזה, המנוהלת ע"י שרון אלון.

איציק דיין , מבעלי מלונות אפריקה ישראל. צילום תמר מצפי

איציק דיין, מבעלי חברת מלונות אפריקה ישראל: "רכישת בית המכס ביפו, מהווה המשך לאסטרטגיה של חברת מלונות אפריקה ישראל להמשיך להתרחב בתחום המלונאות בישראל, עם דגש על אזור תל אביב ולהרחיב את ההשקעות בתחום גם למלונות בוטיק שיעניקו חווית שירות מיוחדת."

המלון צפוי לכלול 69 חדרים, ספא וחדרי טיפולים, חדר כושר, מסעדת שף, ו- ROOF TOP עם בריכה ובר.

בית המכס של נמל יפו הוא מבנה היסטורי, השוכן בצפון הנמל. המבנה הוקם בראשית שנות השישים של המאה ה-19 על קו המים, מול פתחו של הנמל אל הים הפתוח והוא חוצץ בין אגן הנמל לבין בתי יפו העתיקה וחלקו הצפוני של הרציף.

בכוונת הבעלים להפוך את האתר ההיסטורי למלון פאר ברמת חמישה כוכבים  ולשמר את חזית הבניין המקורי.

שרון אלון מנכ"ל קראון פלזה . צילום יח"צ

חברת מלונות אפריקה ישראל בע"מ הינה בבעלות משפחת דיין. החברה נוסדה בשנת 1992 ומתמחה בתפעול וניהול בתי מלון ואתרים תיירותיים בארץ ובעולם. חברת מלונות אפריקה ישראל מנהלת את מלונות קראון פלזה  כזכיינית של רשת IHG המונה יותר מעל ל-5000  מלונות ברחבי העולם וכוללת גם את מותגי המלונאות מהמובילים בעולם.

לחברה  בתי מלון בפריסה ארצית: מלונות קראון פלזה הממוקמים בחיפה , 2 בתי מלון בתל אביב וכן מלונות נוספים בירושלים, בים המלח ובאילת, לצד מלון  Bayview בחיפה.

לאחרונה רכשה החברה גם את מלון הבוטיק אינדיגו ברמת גן, שהצטרף לרשת כמותג נפרד.

Exit mobile version