Site icon IAS

חברי קיבוץ ניר יצחק במגוריהם החדשים במלון יו ספלאש ריזורט

חברי קיבוץ ניר יצחק במגוריהם החדשים במלון יו ספלאש ריזורט מרשת פתאל בכניסה לאילת, סמוך לקיבוץ איילות. צילום באדיבות רשת מלונות פתאל

חברי קיבוץ ניר יצחק שבעוטף, ספגו בשבת השחורה מכה קשה, כולל חטופים  (חלקם חזרו וחלקם עדיין בשבי), נרצחים והרס הקיבוץ. תחילה הם פונו למלון באילת, אך כשהבינו שהחזרה הביתה לקיבוץ תיקח זמן, החליטו לעבור כקהילה למלון יו ספלאש ריזורט, מרשת פתאל, בכניסה לאילת וסמוך לקיבוץ איילות, השייך למועצה אזורית וחבל אילות, אשר מאמצים את הקיבוץ (שם גם לומדים הילדים מ'ניר יצחק').

ההתרגשות היתה גדולה הן מצד חברי הצוות שקיבלו את חברי הקיבוץ, חוץ מאשר בחיוך רחב גם עם חולצות עליהם מודפס 'ברוכים הבאים', עם ואזות שבתוכם טוליפים – הפרח שמגדלים בקיבוץ ניר יצחק, שלטים על דלתות החדרים, עליהם מתנוסס שם המשפחה על הרקע של צילום הקיבוץ ניר יצחק, זוגות אופניים פוזרו בשבילי הריזורט לתת לאורחים הרגשה של קיבוץ ועוד, והן מבחינת תושבי ניר יצחק שהודו למנכ"לית המלון, שרונה להב, על קבלת הפנים החמה.

אביה מגן, מנכ"לית רשת מלונות פתאל ישראל: "רשת מלונות פתאל, אשר מארחת מאז יום שבת ה 7.10 כ- 20 אלף מפונים בכל מלונות הרשת, מבינה את החשיבות הרבה של איחוד ושימור הקהילתיות במיוחד בזמנים אלו, שמחה ונרגשת לארח את קהילת קיבוץ ניר יצחק, במלון 'יו ספלאש ריזורט אילת',  ולהיות לו לבית בחודשים הקרובים. חברי הצוות יעשו כל שביכולתם להנעים את זמנם ולסייע בכל צורך שיעלה ובלבד שירגישו בבית".

שרונה להב, מנכ"לית מלון 'יו ספלאש ריזורט אילת' מרשת פתאל: "אנו שמחים ונרגשים לארח בריזורט את קהילת קיבוץ ניר יצחק, נעשה הכל כדי שירגישו בבית, או לפחות הכי קרוב הביתה".

חברי קיבוץ ניר יצחק במגוריהם החדשים במלון יו ספלאש ריזורט מרשת פתאל בכניסה לאילת, סמוך לקיבוץ איילות. צילום באדיבות רשת מלונות פתאל
Exit mobile version