Site icon IAS

וולדורף אסטוריה ירושלים מציג את וויסקי העשור ותורמים לתוכנית 'עוצמה'

וויסקי העשור, שותים ותורמים. צילום יונה ברודר

לרגל ציון עשור שנים למלון וולדורף אסטוריה, ולקראת החגים הבאים עלינו לטובה, החליטו במלון לחבור למזקקת M&H, מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, שלא מכבר זכתה בתואר הסינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023  ולייצר בשיתוף וויסקי סינגל מאלט ייחודי, במהדורה מוגבלת.

לאחר חודשים של עבודה, התוצאה היא 300 בקבוקים של וויסקי סינגל מאלט, שהוא שילוב מושלם ויחיד מסוגו של וויסקי שיושן בחביות אקס ברבן וחביות יין בסגנון פורט. חוויה של יוקרה בכל טיפה.

הבקבוקים נמכרים בכל מסעדות המלון גם בכוסות. מחיר כוס וויסקי העשור הוא 180 ₪ למנה, מחיר בקבוק 1800 ₪ (100 פעמים ח"י). בנוסף, חלק מהקוקטיילים בברים במלון מורכבים מהוויסקי.

מזקקת M&H הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, מייצרת מגוון סוגי וויסקי וג’ין, שנמכרים בכ- 40 מדינות ברחבי העולם. הוויסקי שלה גרף עשרות מדליות זהב בתחרויות הוויסקי הנחשבות ביותר בתעשייה, כולל הוויסקי סינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023 עבור ה”אלמנטס חביות שרי”.

מלון וולדורף אסטוריה חבר לארגון אלמנות ויתומי צה"ל, בהובלת יו"ר הארגון תמי שלח (אלמנתו של סגן אלוף אודי שלח ז"ל, אשר נפל כלוחם אוויר, מפקד טייסת קרב במלחמת יום הכיפורים) ומנכ"ל הארגון שלומי נחומסון, ומבטיח כי 20% מכל ההכנסות של מכירת הבקבוקים והמנות, יתרמו לארגון אלמנות ויתומי צה"ל, וספציפית לתוכנית 'עוצמה', המעניקה ליתומי צה"ל וכוחות הביטחון, מערך תמיכה מקיף באמצעות מחנות המתקיימים לאורך כל השנה, בהם מתאפשר ליתומים והיתומות לפגוש יתומים עם שותפות גורל דומה להם, להשתייך לקהילה, לעבד יחד את חווית האובדן, לעבור חוויות חיוביות, מעצימות ומגבשות ולפתח את חוסנם האישי.

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה: "חיפשנו במלון את הדרך הנכונה לציין עשור למלון, ובימים אלה האתגר הוא גדול יותר מתמיד. וויסקי העשור שהפקנו יחד עם מזקקת  M&Hהוא שילוב של מצוינות, איכות, אנינות טעם וחדשנות. כל מי שיטעם יהנה מחוויה יוקרתית וייחודית. ההחלטה להעביר 20% מההכנסות ממכירת הוויסקי לארגון אלמנות ויתומי צה"ל, היא חלק מהערכים של תרומה לקהילה שוולדורף אסטוריה דוגל בהם. אני מזמין את כל חובבי הוויסקי להגיע לטעום את המשקה הנהדר שלנו".

מלון וולדורף אסטוריה, שנבחר לא מזמן כמלון המוביל לשנת 2024, נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – מלון פאלאס בירושלים, ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל, עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

מלון וולדורף אסטוריה – גרשון אגרון 26, ירושלים.

כשר רבנות ירושלים – כל המוצרים מהדרין.

לפרטים והזמנות: טלפון: 054-9509092

להזמנת שולחן במסעדות המלון

Exit mobile version