Site icon IAS

וולדורף אסטוריה בין 10 המלונות העירוניים הטובים במזרח התיכון ואפריקה

בר הקיץ של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים. ברשמית המלונות הטובים באפריקה והמזרח התיכון. צילום יח"צ

אפריקה והמזרח התיכון הם בית לכמה מהנופים הטבעיים המדהימים ביותר בעולם. אבל מול כל אי שופע דקלים או נווה מדבר ירוק, יש עיר תוססת ששווה לחקור – מבירות עתיקות כמו קהיר ועד מטרופולינים בוהקים כמו קייפטאון. כך מתאר המגזין Travel+Leisure את הסיבה לכך שבדק את עשרת המלונות העירונים הטובים במזרח התיכון ובאפריקה ב-2018.

בכל שנה מבקש המגזין מהקוראים לשתף את חוויותיהם ברחבי העולם ולהביע את דעתם על בתי המלון, אתרי הנופש, הערים, האיים, ספינות השיט, הספא, חברות התעופה ועוד.

בעוד ברשימה מיוצגות שש מדינות באזורים שונים, יעד אחד מצטייר כמועדף: דרום אפריקה, ביתם של ארבעה מהזוכים, כולל זה שקטף את המקום הראשון. קייפ גרייס, שניצב במקום השלישי ברשימה, ממוקם על מזח פרטי בקייפטאון. המלון, שזכה באהדת הקוראים בזכות המראה הצופה על הנמל, השנדלירים, העתיקות והדלתות הצרפתיות, הוא אייקון בן 120 חדרים ומקום בילוי מועדף על סלבס כמו ביונסה והאובאמה'ס.

וכאן נכנסת גאוות היחידה שלנו: במקום השביעי ניצב מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מרשת הילטון, שלדעת הקוראים מספק כל כל הנוחות שאדם מצפה למצוא במלון מודרני בלבה של עיר הסטורית: 225 חדרים מפוארים, שלוש מסעדות (שתיים מהן כשרות) ובריכה מקורה. "מלון מעולה, ממדרגה ראשונה", ציין אחד המשיבים.

הזוכה במקום הראשון הוא אוסף שליו של סוויטות ווילות הממוקם בעיר הגדולה ביותר של דרום אפריקה, יונהסבורג. הנה הרשימה המלאה:

Four Seasons Hotel Cairo at Nile Plaza .10
9. Four Seasons Hotel, Amman, Jordan
8. Table Bay, Cape Town
7. Waldorf Astoria, Jerusalem
6. Four Seasons Resort, Marrakesh, Morocco
5. Giraffe Manor, Nairobi, Kenya
4. Ellerman House, Cape Town
3. Cape Grace, Cape Town
2. La Mamounia, Marrakesh, Morocco
1. Saxon Hotel, Villas & Spa, Johannesburg, South Africa
Exit mobile version