Site icon IAS

המלון הכי יוקרתי בעולם נחשף בסינגל חדש "10:35"

טייסטו עם הזמרת טייט מקריי. צילום יח"צ

האייקון הבינלאומי, טייסטו (Tiësto), בשיתוף פעולה עם הזמרת טייט מקריי (Tate Mcrae) חשפו זה עתה את הסינגל החדש שלהם, שצולם באתר הנופש האולטרה-יוקרתי החדש של דובאי "אטלנטיס דה-רויאל". סרטון הפרמיירה הרשמי של טייסטו וטייט הופיע ביום חמישי בערב, בשידור חי ב-MTV ובשלטי חוצות ב- PARAMOUNT TIMES SQUARE. הסינגל חוגג את פתיחתו של אתר הנופש החדש והיוקרתי ביותר בעולם, אטלנטיס דה-רויאל, בסרטון קונספטואלי מרשים המציג את המלון וקו הרקיע של דובאי כתפאורה נוצצת.

"10:35" שואב השראה ומכיל את המהות והאנרגיה של אטלנטיס דה-רויאל והגיע מתוך רעיון של טייסטו, כאשר חידד את הדואליות של חווית יוקרה בשעות היום, לעומת זו של הלילה. הצירוף הזה הניע את הרעיון לזמן שבו היום הופך ללילה והחוויה משתנה – ומכאן, 10:35". מקריי, שגדלה במזרח התיכון, הוכיחה את עצמה כבת זוג מושלמת בעלת גוון קול שסיפק את התוספת המושלמת לסרטון ולרוח המותג של "דה רויאל".

אתר הנופש "אטלנטיס דה-רויאל" עוצב על ידי המעצבים, האדריכלים והאמנים המובילים בעולם, עם יצירות מופת אמנותיות, בידור אייקוני, ארוחות יוקרה ושירות ברמה הגבוהה ביותר, כך שהוא מציב סטנדרט חדש למצוינות ופאר בדובאי ובעולם כולו.  אתר הנופש כולל 43 קומות עם נופים אינסופיים של הים הערבי ושל אי הדקל, לצד אווירה חסרת תקדים ותחכום חדשני.

"אנחנו מאוד נרגשים מכך שטייסטו, אייקון מוזיקה, וטייט מקריי – אחת הכוכבות הגדולות ביותר של ימינו, איחדו כוחות כדי ליצור את הטרק המדהים הזה ולחגוג את אטלנטיס דה רויאל", אומר טים קלי, מנהל אטלנטיס דובאי. '10:35' לוכד לחלוטין את האווירה והאנרגיה של המלון ומבטא את החוויה ללא תחרות ביום ובלילה שיש לנו להציע. צילום הקליפ באתר הנופש הוא דרך להדגים את היוקרה חסרת התחרות של אטלנטיס דה-רויאל לקראת ההשקה הרשמית בינואר. זהו זה."

אודות התקליטן טייסטו

טייסטו הוא אייקון בינלאומי, תקליטן ומפיק על, עטור פרסי גראמי והאמן היחיד שאי פעם קיבל את התואר "הדי ג'יי הגדול בעל הזמנים". עם יותר מ-36 מיליון אלבומים שנמכרו, יותר מ-10 מיליארד מיקסים מצטברים, ופלטפורמה חברתית עם קהל העולה על 30 מיליון מעריצים ברחבי העולם, הוא ממשיך לחולל מהפכה בנוף מוזיקת ​​הדאנס. הסינגל הראשון שלו "The Business" צבר למעלה מ-1.6 מיליארד השמעות ברחבי העולם, ונכנס ל-50 המובילים ב-Spotify ב-31 מדינות.

"אני מאוד נרגש לשתף פעולה עם הנכס החדש והאייקוני הזה", אמר טייסטו. "טייט ואני רצינו ליצור שיר שיעביר את האנרגיה של החוויה באטלנטיס דה-רויאל ואני גאה לומר שהתחושה של 10:35 והנכס הזה שניהם מדבקים! כל כך נרגש שהעולם ישמע את זה סוף סוף".

אודות טייט מקריי

עם למעלה מ-4.9 מיליארד הורדות, ומעל ל-765 מיליארד צפיות ווידאו, היא נבחרה למוזיקאית הצעירה ביותר שגם נכנסה ל-Forbes30 מתחת לגיל 30. טייט הוציאה מוקדם יותר השנה, אלבום בכורה שנחת במקום הראשון במצעד העולמי של ספוטיפיי ונכנס לרשימת 10 הגדולים במספר מדינות בעולם, כאשר יצא וזכה למעל מ-978 מיליון השמעות. בנוסף, זוהי השנה השנייה ברציפות שהזמרת טייט נכנסה לרשימת 2022 Power of Young Hollywood של Variety ולרשימת Under 21 של בילבורד.

בתגובה להוצאת הסרטון הרשמי, מסרה טייט מקריי: "הקליפ לא דומה לשום דבר שראיתי בעבר, והמלון פשוט לא אמיתי".

כדי להתארח באתר הנופש החדש והיוקרתי, אטלנטיס דה-רויאל, בקרו בכתובת: www.atlantistheroyal.com. ההזמנות נפתחות כעת לשהות בשנת 2023.

Exit mobile version