Site icon IAS

המכירה המוקדמת של Club Med לקיץ 2025 יוצאת לדרך

Club Med: מועדון קאני במלדיביים, צילום- קלאב מד

רשת Club Med פותחת את המכירה לעונת קיץ 2025 ב-4 ימי מכירה מיוחדים, שיתקיימו בין התאריכים ה-28 באוקטובר ועד ה-31 באוקטובר 2024. במסגרת ימי המכירות המיוחדים ייהנו הלקוחות עד 20% הנחה על חופשות במועדני קלאב מד הקיציים ועוד מגוון הטבות. בין היעדים המבוקשים ביותר ניתן למצוא מועדונים אקזוטיים כמו פוקט, איי סיישל ומאוריציוס, לצד יעדים קרובים יותר כגון צ'פאלו שבסיציליה, מרבלה בספרד, יוון וכן האלפים הצרפתיים עם הצעת ייחודית לקיץ בהרים.

המזמינים בימי המכירה המוקדמים ייהנו מההטבות הבאות:

*עד 20% הנחה על חדרי פרימיום* ועד 15% הנחה על חדרי סופריור*

*תשלום מקדמה של 170€ בלבד לאדם בעת ביצוע ההזמנה

*הטבת שינוי הזמנה- שינוי אחד של ההזמנה(תאריך או מועדון) ללא תוספת תשלום- (במידה ויש הפרשי מחיר הם ישולמו על ידי הלקוח).

*הזמינות גבוהה ביותר של תאריכים וחדרים.

הרשמה מוקדמת וקבלת הערכת מחיר לחופשה: כבר מהיום יוכלו לקוחות קלאב מד לקבל הערכת מחיר לחופשת הקיץ שלהם על ידי מילוי טופס הרשמה מוקדמת וקביעת שיחה לימי פתיחת המכירות עם נציגת קלאב מד. ההצעה תישמר ללקוח שיוכל לממש אותה במועד פתיחת המכירות ב- 28 באוקטובר. להרשמה מוקדמת

Club Med Explorer – חופשה מפנקת במועדון בשילוב הסעות לשני אתרים בכל שבוע לטיול עצמאי. עם קלאב מד אקספלורר יוכלו האורחים ליהנות מחופשה שכוללת טיולי יום עצמאיים במגוון יעדים, עם הסעות הלוך-חזור מהמועדון!
Club Med Explorer הוא שירות המציע חוויות טיולים מיוחדות כחלק מחבילות הנופש הכלולות במועדוני קלאב מד. השירות נועד לספק לאורחים חוויות ייחודיות מחוץ למתחם המועדון, המותאמות במיוחד לאזור בו ממוקם המועדון. שירות זה מתאים לאורחים מכל הגילאים, כולל משפחות עם ילדים, עם דגש על יצירת חוויות שמתאימות לכל בני המשפחה. השילוב המושלם בין נופש חלומי וטיולים ביעד.

במהלך חודש אוגוסט וחגי תשרי 2025 יוכלו הלקוחות להנות מחוויית Club Med Explorer בשלושה מועדונים באירופה:

1.קלאב מד מרבלה (Marbella), ספרד: חופשה מרתקת בחבל אנדלוסיה בדרום ספרד- עם הסעות לטיולים עצמאיים במיחאס (Mijas) ורונדה (Ronda).

2.קלאב מד צ'פאלו (Cefalu), סיציליה: חופשה קסומה באי האיטלקי סיציליה- עם הסעות לטיולים עצמאים בפלרמו (Palermo)וקסטל בואנו (CastelBueno).

3.קלאב מד אופיו (Opio), פרובנס: שלווה בחבל פרובאנס בדרום צרפת- עם הסעות לטיולים עצמאיים בניס (Nice) וסן פול דה ואנס (Saint Paul de Vence).

קיץ בהרים עם Club Med

בנוסף לחופשות האקזוטיות, Club Med ממשיכה להוביל את תחום חופשות ה"קיץ בהרים", עם מועדונים בהרי האלפים הצרפתיים המספקים חוויות ספורטיביות ואתגריות לכל המשפחה כגון הייקינג, אופני שטח ואופני שטח חשמליות בהתאמה לרמות השונות והכל  במזג אוויר מושלם, טבע ונופים מרהיבים שיעטפו אתכם מכל עבר. במסגרת ההצעה הייחודית יהנו הלקוחות הישראלים ממדריכים ישראלים מנוסים שילוו את הילדים.

במועדוני הילדים, במגוון פעילויות מהנות, לימודיות, יצירתיות בטבע ובתוך המועדון בשני המועדונים המובילים:  לה רוזייר הממוקם על גבול צרפת ואיטליה בגובה 1,950 מטרים עם נופים מדהימים, וסר שבלייה שעבר שדרוג מקיף ומציע פעילויות מהנות בעמק בריאנסון שבאלפים הדרומיים.

היעדים המובילים לקיץ 2025

קלאב מד סיישל מסדרת Exclusive Collection – מציע חוויה אקזוטית באי פרטי עם קילומטר של חוף, ארבע בריכות, מגוון רחב של פעילויות ספורט ימי ושיעורי יוגה בטבע הפראי. המועדון מדורג כולל מגוון חדרים גדול המותאמים לזוגות או משפחות, וכן סוויטות עם בריכות פרטיות  ומספק חופשה יוקרתית בחדרים עם נוף לים ובריכות פרטיות.

קלאב מד פוקט בתאילנד מתחדש ומשופץ לקראת הקיץ הקרב ומזמין את הנופשים לחוות את התרבות התאילנדית דרך שיעורי אגרוף תאילנדי, שיעורי בישול, טיולים למקדשים, ומופעים מסורתיים. המועדון מתפרס  על שטח רחב של יער טרופי ומציע חופשה מושלמת למשפחות שאוהבות לשלב בין הטבע והתרבות המקומית.

במאוריציוס, שלושה מועדוני Club Med – המציעים  סגנונות חופשה שונים זה מזה. לה פוינט (La Pointe Aux Canonniers) מועדון משפחתי מפנק עם אחד מחופי הים המרהיבים באי, קלאב מד אלביון (La Plantation d'Albion) מסדרת Exclusive Collection המציע חופשה זוגית או משפחתית מפנקת וחוויה קולינרית ייחודית. בנוסף תוכלו להנות  מווילות יוקרתיות ב-Albion הכוללות שירותי באטלר ובריכות פרטיות.

קלאב מד גרגורלימנו ביוון ממוקם על האי אוויה בין הים האגאי להרים הירוקים, עם מגוון עצום של פעילויות ספורט ימי כגון סקי מים, קטמרן, סאפ ועוד הכלולים בחבילה. המועדון היווני ממקום בלב חורשת אורנים הנושקת לים צלול ורגוע. הנופשים בקלאב מד גרגולימנו נהנים מחוויה ים תיכונית מושלמת אם דרך קולינריה משובחת והן בנופים וחופים מרהיבים.

הקיץ של 2025 מבטיח מגוון חוויות ייחודיות לכל הגילאים, בין אם בהרים הירוקים של האלפים, בחופים האקזוטיים של סיישל או דרך גילוי יעדים חדשים עם Club Med Explorer

Exit mobile version