Site icon IAS

הושלמה עסקת מלונות פתאל אירופה בבריטניה ובאירלנד

אחד ממלונות JURYS INN שינוהלו על ידי רשת פתאל אירופה. צילום יח"צ

החל מה-31 באוגוסט נכנסו לתוקפם הסכמי השכירות של רשת מלונות פתאל אירופה עם חברת Pandox, שלפיהם היא תנהל 20 מלונות בבריטניה ובאירלנד. זאת לאחר ארגון מחדש של הקבוצה הנרכשת.

בחודש ינואר 2018 חתמו רשת מלונות פתאל אירופה ורשת בתי המלון Pandox, במסגרת שיתוף פעולה, על עסקת מלונות באירופה בהיקף של כ-800 מיליון ליש”ט. במסגרת העסקה רכשה חברת פנדוקס 20 מבתי המלון של רשת JURYS INN מידי קרן הפרייבט אקוויטי LONE STAR בתמורה לכ-680 מיליון ליש”ט ופתאל רכשה 36 הסכמי ניהול ושכירות בכ-120 מיליון ליש”ט.

“אנו נמשיך לפעול על פי תכניתנו האסטרטגית ולהעמיק את אחיזתנו באירופה באמצעות המותגים Leonardo ו-NYX”, ציין אז בעלי הרשת, דוד פתאל.

עם רכישת הניהול על בתי המלון, הופך האי הבריטי לאזור השני בגודלו של ריכוז מלונות הרשת (42 בתי מלון), לאחר גרמניה, בה מחזיקה החברה 56 בתי מלון בבעלות ובניהול. הכנסות החברה צפויות לעלות בכ-37% בעקבות העסקה.

זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של רשת פתאל עם רשת בתי המלון פנדוקס: בשנת 2015 חתמה איתם פתאל על הסכם מכירה והשכרה של 18 מלונות בגרמניה.

עיסקה נוספת של פתאל אירופה 

מלון דן קיסריה לפני השיפוץ. צילום סיון פרג'

מלון דן קיסריה ייסגר לשיפוצים

ואילו רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן הודיע היום על סגירת מלון דן קיסריה לטובת שיפוצים נרחבים. המלון ייסגר לתקופה של כ-7 חודשים וצפוי להיפתח מחדש לקראת חג הפסח 2019.

במסגרת השיפוץ הנרחב, כל 116 החדרים והסוויטות של המלון יחודשו מהבסיס, לצד חידוש כל השטחים הציבוריים של המלון – הלובי, חדר האוכל, המסעדות והאולמות, מועדון הילדים, הספא וחדר הכושר.

הך פטיש: מנהלי הרשת בטקס סמלי של תחילת הריסת המלון. צילום יח"צ

מהלך חידוש המלון ימצב  את דן קיסריה כמלון נופש יוקרתי הפונה לקהל מישראל ומהעולם ויציע חוויית אירוח איכותית, שירות אישי וחוויה קולינרית ברמה הגבוהה ביותר.

לרגל השיפוץ הנרחב שיעבור מלון קיסריה, קיימה הנהלת רשת מלונות דן ארוחת ערב מיוחדת עבור פורום מנהלי הרשת, במסגרתו התקיים טקס סימלי של תחילת "הריסת מלון דן קיסריה" ובו התכבדו המנהלים להיות הראשונים שמתחילים את הריסת המלון ותחילתו של השיפוץ באמצעות פטישים.

מלון הנופש והגולף בקיסריה, שהוקם על ידי הברון אדמונד דה רוטשילד, נרכש בשנת 1971  על ידי משפחת פדרמן, הבעלים של רשת מלונות דן, ולאחר שיפוץ יסודי של שנה נפתח המלון מחדש תחת השם "דן קיסריה".

דן קיסריה הציע מלון נופש על 60 דונמים נטועי מדשאות וגנים פורחים שהקיפו 114 חדרים מחודשים, עבודות אמנות, לובי מהודר ובריכה מרהיבה אשר הפך לקומפלקס תיירותי שאין דומה לו בישראל.

ב-1989 נסגר המלון לשיפוצים בעקבות שריפה שפרצה באגפו הדרומי ולאחר מספר חודשים דן קיסריה נפתח מחדש לקראת פסח 1990.

Exit mobile version