Site icon IAS

הונחה אבן הפינה לקומפלקס המלונאות והמגורים החדש באילת

אילת. אינה מלאה גם כיום. צילום Depositphotos

"יריית הפתיחה לתנופת הפיתוח העצומה בה נמצאת העיר אילת הן בהיבט התיירותי והן בהיבט הכלכלי". כך הגדיר אתמול ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, את הטקס לקראת תחילת הבנייה של קומפלקס בראון 42 בעיר, שיכלול מגורים ומלון.

ואילו אבי כראל, מייסד קבוצת כראל, הכריז כי "אילת המתינה 17 שנה לרגע הזה בו תחל בנייה של מלון חדש. התיירים באילת, ישראלים ותושבי חוץ, עייפו מהמלונאות המסורתית והשמרנית בעיר, וכעת יש רוחות של שינוי. תוכניות לבניית מלונות חדשים, אטרקציות מיוחדות, יזמים שמדרימים ובוחנים השקעות. אילת על המפה והיא רגע לפני זינוק קדימה".

מימין, ליאון אביגד מבעלי רשת בראון, אבי כראל יזם בראון 42 וראש העיר אילת מאיר יצחק הלוי. צילום ארן דולב

קבוצת "כראל אחזקות" שבשליטת אבי כראל, תבנה את הפרויקט, הממוקם על כביש הערבה ובצמוד לשדה התעופה הישן שנסגר. קומפלקס המגורים והמלונאות בראון 42 כולל 223 דירות בנות שני חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בבעלות פרטית וכן מלון חמישה כוכבים הכולל 155 חדרים. הקומפלקס תוכנן על ידי האדריכל יהודה פייגין, האחראי לתכנון מלון "בראשית" במצפה רמון, מלון דוד אינטרקונטיננטל בת"א ועוד. על עיצוב הפנים אחראי האדריכל אילן פיבקו.

קולקציית המלונות של בראון תנהל את המלון בקומפלקס לאחר שחתמה על הסכם ניהול עם כראל אחזקות. מדובר בהסכם ל-25 שנה בהיקף כספי של כ-180 מיליון שקל.

ראש העיר הוסיף כי "העיר נמצאת בתנופה עם פתיחת שדה התעופה הבינלאומי בצפון העיר (הכוונה לנמל התעופה רמון שבתמנע ע.ר), הסכם-גג לבניית אלפי יחידות דיור ומלונאות, פיתוח רצועת החוף מטאבה לעקבה, פיתוח שטח שדה התעופה הישן כולל מתחם אטרקציות, בניית פארק מים, מרכז קונגרסים, קריית ספורט בינלאומית, מתחם גולף ועוד. לצד אלה ישנה כניסה של רשתות לאומיות ובינלאומיות לעיר, שמתעתדות לפתוח מלונות בתמהילים שונים, בטווחי מחיר שונים, שיתאימו לאופיו וכיסו של כל תייר ותייר שיגיעו לנפוש בעיר שלנו", הבטיח מאיר יצחק הלוי.

Exit mobile version