Site icon IAS

הבריכה של מלון בראשית זכתה להיות היפה בעולם

הבריכה הזוכה, בריכת האינסוף של מלון בראשית במצפה רמון. צילום אסף פינצוק

בתחרות הבינלאומית שהתקיימה באתר Travel Agent Central התמודדו עשרות מלונות עם בריכות מדהימות ונופים עוצרי נשימה מרחבי העולם, ביניהם גם מלון בראשית, שלאורך כל התחרות גבר על המלונות השונים בפער ניכר. גם בגמר שהתקיים ביום רביעי בערב, זכה מלון בראשית ב-62,935 קולות, לעומת המתחרה שזכה גם בשנה שעברה, וקיבל 26,274 בלבד.

https://www.travelagentcentral.com/hotels/cool-pool-world-contest

מלון בראשית, המשתרע על פני כ-50 דונמים, שוכן על קצה המצוק אל מול המכתש הגדול בעולם – מכתש רמון. למלון 111 חדרים וסוויטות הכוללים 39 סוויטות צמודות קרקע עם בריכות פרטיות לשימוש האישי של דייריהן, לצד בריכה חיצונית עם שפת אינסוף, הממוקמת בקצה הצוק ובריכה מקורה מחוממת הכוללת מוזיקה מרגיעה מתחת למים.

בראשית הוא חלק מחטיבת מלונות היוקרה של רשת ישרוטל המדורגים ברמת 5 כוכבים סופיריור.

לדברי מנכ"ל הרשת, ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, חזונו של מייסד הרשת, דיויד לואיס, מתגשם בשנית. "מלון בראשית, הממוקם בנוף הייחודי ועוצר הנשימה, זוכה בפרס בינלאומי נוסף כמלון עם הבריכה היפה בעולם. בעבודה קשה והשקעה רבה מאוד הצלחנו להפוך את המלון לאבן שואבת לתיירים מישראל ומהעולם, המגיעים ליהנות ולהירגע אל מול נופו של המדבר", אמר רביב.

מלון בראשית גבר על הזוכה בשנה שעברה – Westin DownTown Austin הנהנה מנוף אורבני של העיר אוסטין טקסס. הבריכה הממוקמת על גג המלון קרויה אזול (Azul – כחול בספרדית), מחוממת ולצידה בר קוקטיילים המאפשרים ליהנות מנוף העיר.

Exit mobile version