Site icon IAS

דן אכדיה ריזורט ערך אירוע פרידה מרגש מקהילת קיבוץ מפלסים

מימין: יריב פישר, ראש עיריית הרצליה, מנהלת קהילת קיבוץ מפלסים ליאת קורן ליטבינוף ומתן לרנר, מנכ"ל דן אכדיה ריזורט. צילום: אביתר ניסן

דן אכדיה ריזורט ערך אירוע פרידה מרגש מקהילת קיבוץ מפלסים לאחר שהות של 10 חודשים מאז ה-7/10/23, במעמד ראש עיריית הרצליה מר יריב פישר.

דן אכדיה ריזורט הפך לבית של מאות המפונים מקיבוץ מפלסים מעוטף עזה שהגיעו למלון באותה שבת שחורה ב-7/10. במהלך 10 החודשים שבהם הם שהו בדן אכדיה הוקמו עבורם מסגרות חינוכיות לילדים, פעילויות לילדים, חנות שנתנה מענה לכל צרכיהם ועוד.

באירוע המרגש, שהתקיים במעמד יריב פישר, ראש עיריית הרצליה, מתן לרנר, מנכ"ל דן אכדיה ריזורט והנהלת קיבוץ מפלסים, חברי הקיבוץ נטעו עץ במלון כאות הוקרה על התקופה ואף הכינו סרטון מאוד מרגש שסיכם את השהות שלהם בדן אכדיה.

מנהלת קהילת קיבוץ מפלסים ליאת קורן ליטבינוף הודתה בשם כל חברי הקיבוץ לכל עובדי המלון והנהלת מלונות דן "על פתיחת הדלת והלב והאירוח יוצא הדופן במשך 10 חודשים."

יריב פישר, ראש עיריית הרצליה אמר באירוע: "הדרך היחידה לסיום המלחמה היא חזרת כל החטופים הביתה ואני מאחל לכם כל חברי קיבוץ מפלסים חזרה מהירה לשגרה." בסיום דבריו ראש עיריית הרצליה סיפר לכל האורחים שבילדותו הוא עבד כמלצר במלון דן אכדיה.

מתן לרנר, מנכ"ל דן אכדיה ריזורט אמר באירוע: "היתה לנו הזכות לארח את כל קיבוץ מפלסים ולהקצות עבורו את כל הריזורט שלנו במשך 10 חודשים. היה חשוב לנו לחבק את חברי הקיבוץ ושהם ירגישו בבית. אני רוצה לאחל לכם חזרה קלה לשגרה, לייחל להחזרת החטופים ולזמנים שקטים."

Exit mobile version