Site icon IAS

בוקינג תשקיע 2.6 מיליון יורו בתעשיית האירוח האקולוגי

פעילות במסגרת הבוקינג בוסטר בשנה שעברה. צילום booking.com

ענקית התיירות הדיגיטלית Booking.com הכריזה היום על הגשת המועמדות לתוכנית Booking Booster 2020, שתתמקד השנה בפתרונות תיירות אקולוגיים. תוכנית Booking Booster 2020 תאחד בין סטארטאפים, מיזמים חברתיים, ארגונים ללא מטרות רווח ומקומות אירוח מכל הסוגים, כדי לפתח פתרונות שיעזרו להפוך את התעשייה לירוקה יותר. בתוכנית של שנת 2020, משתתפים עם שירותים ומוצרים חדשניים (כולל מקומות האירוח עצמם) יוכלו לקבל מענקים בשווי כולל של 2.6 מיליון אירו מהקרן של החברה.

קידום התיירות האקולוגית בתוכנית Booking Booster 2020 הוא תוצאת מחקר שמצא ש-82% משותפי מקומות האירוח המופיעים באתר, רוצים לשתף פעולה בנושא הקיימות, ו-87% מהנוסעים ברחבי העולם אומרים שחשוב להם לקחת בחשבון את מידת ההתחשבות בסביבה של מקומות האירוח שהם מזמינים.

התוכנית, שנועדה לתמוך במקומות אירוח שמנסים להתגבר על חסמים ולהפוך את מקומות האירוח והפעילות שלהם לירוקים יותר, תכלול שני כנסים חינמיים של 10 ימים, שיתמקדו באירוח אקולוגי: כנס אחד יתקיים בחודש מאי ומיועד לארגונים עם שירותים ומוצרים חדשניים שיעזרו למקומות אירוח להפוך לאקולוגיים יותר, וכנס אחד יתקיים בספטמבר ומיועד למקומות האירוח עצמם – גם אלו שרק מתחילים את המסע שלהם אל עבר עתיד אקולוגי יותר. המשתתפים בשני הכנסים יציגו על הבמה בגמר של תוכנית Booking Booster בספטמבר, כדי לנסות לזכות במענקי סקיילינג מהקרן של החברה, ששווה 2.6 מיליון יורו.

סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג

שני הכנסים של תוכנית Booking Booster 2020 יכללו סדרה של סדנאות מעשיות ומפגשי מנטורינג מותאמים אישית, שיעזרו למשתתפים להגדיל את האימפקט שלהם. המשתתפים יצוותו למנטורים הטובים ביותר שיש ל-Booking.com להציע, ויקבלו הדרכה ותמיכה בנוגע לנושאים ספציפיים. כל המשתתפים, גם אלו שלא יקבלו מענקים, ימשיכו ליהנות מתמיכת המנטורים גם אחרי סוף התוכנית. בנוסף, המנטורים יחברו אותם למגוון מומחים אחרים מ-Booking.com שיעזרו להם לאורך התהליך.

אירוע הבוקינג בוסטר בשנה שעברה. צילום booking.com

“אנחנו מתרגשים להשיק את תוכנית Booking Booster 2020 ולקדם פתרונות חדשניים שיעזרו לשותפי האירוח שלנו לאמץ מנהגים ירוקים יותר. זה לא רק מה שהאורחים שלנו רוצים – זה גם מה שהשותפים שלנו רוצים,” אמר רוב רנסום, סגן הנשיא לענייני אסטרטגיה ופיתוח תאגידי ב-Booking.com. “אנחנו מתכננים לחבר בין מוצרים ושירותים שפותחו על ידי סטארטאפים וארגונים מכל רחבי העולם, ובין מקומות אירוח אקולוגיים מובילים שנמצאים בשטח, כדי שכולנו ביחד נוכל להפוך את העולם לאקולוגי יותר.”

בנוסף ליוזמות פומביות כמו Travalyst, תוכנית בוקינג בוסטר מצטרפת לתוכנית ההתנדבות הפנימית הוותיקה של Booking.com, שבמסגרתה עובדי החברה יוצרים קשר עם ארגונים מקומיים ומשתפים פעולה בפרויקטי שיפור של יעדים שונים ברחבי העולם. במצטבר, כל היוזמות האלו מממשות ומרחיבות את ההתחייבות של Booking.com להשפיע באופן חיובי על תעשיית התיירות העולמית. למידע נוסף בנוגע לתוכניות עתידיות והזדמנויות אחרות, אנחנו מזמינים אתכם לבקר באתר של בוקינג בוסטר.

החברה מזמינה סטארטאפים, יוזמות חברתיות, ארגונים ללא מטרות רווח ומקומות אירוח אקולוגיים מכל רחבי העולם, לרבות מי שכבר השתתפו בתוכניות Booking Booster בעבר, להירשם לכנס הרלוונטי של תוכנית Booking Booster 2020 החל מהיום (28 בינואר, 2020). כל המעוניינים מתבקשים להיכנס לאתר של Booking Booster כדי לקבל עוד מידע ופרטים נוספים, כמו תאריכי סיום ההרשמה.

Exit mobile version