Site icon IAS

בוקינג קום: 4 מקומות אירוח מיוחדים בגליל המערבי

כפר הנופש "דולפין וילג". צילום Booking.com

החופש הגדול רק נגמר, וכבר המטיילים הישראליים עסוקים בהכנות האחרונות לתקופת החגים. בין ארוחה לארוחה, המוני מטיילים יבלו במגוון רחב של יעדים בתוך הארץ ומסביב לעולם. בעוד שמשפחות רבות מעדיפות את ה"בטן-גב" המסורתי באילת או בים המלח, לא מעטים מעדיפים לכוון את ה-GPS לכיוון צפון. תקופת החגים בספטמבר-אוקטובר מאפשרת ביקור באטרקציות, מסלולים ומקומות בלי החום המעיק של יולי אוגוסט, אך מזג האוויר עדיין נוח וחמים.

במיוחד לקראת חגי תשרי, חברת Booking.com אספה ארבעה מקומות אירוח מיוחדים שאולי לא הכרתם, וכולם מרוכזים בגליל המערבי, כשעה וחצי נסיעה ברכב מגוש דן. האזור המדובר מתחיל בקריות בדרום ועד לראש הנקרה בצפון, כך שניתן להגיע אליו גם ברכבת או בתחבורה ציבורית. הגליל המערבי גדוש באטרקציות, פארקים, מוזיאונים, מקומות קולינריים, חופים ופינות חמד לבילוי קצר או ארוך, המתאימים לכל המשפחה.

דולפין וילג' – כפר נופש באווירת תאילנד

השיפוץ של כפר הנופש "דולפין וילג'" הממוקם במושב שבי ציון הופכים את החופשה בבית המלון הזה לקפיצה קטנה לתאילנד. עם שילוב של עץ, אביזרי גלישה ואווירה חופשית וקלילה באזורים הציבוריים, השהייה ב"דולפין וילג'" תהפוך את הבילוי המשפחתי לחוויה מיוחדת. לרשות האורחים מוצעות עגלות חוף הכוללות ציוד כמו כסאות ושמשיות לשימוש חופשי, וחוף הים של מושב שבי ציון ממוקם כ-80 מטר מהמלון. בנוסף, ניתן לערוך ערבי ברביקיו הודות למתקני מנגל בנויים ובטיחותיים, וחלק מהיחידות הנופש כוללות ג'קוזי פרטי להירגע בו בסוף היום. לרשות האורחים מגוון של בקתות נופש המתאימות לזוג או ל-5 או 7 נפשות. כמו כן, כחלק מהשיפוץ הכללי, בקתות הנופש עוצבו ורוהטו מחדש, והן מציעות אינטרנט אלחוטי חזק, טלוויזיות חכמות בגודל 50 אינץ' ומטבחון מאובזר. מושב שבי ציון ממוקם בסמוך לעיר נהריה ובצמוד לקיבוץ לוחמי הגטאות, ובמושב זה ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות, כולל מסעדות, ברים עם הופעות חיות וחנות להשכרת אופניים לטיול עצמי.

'זידאן סאראי' – להרגיש כמו סולטן

עם ציון כמעט מושלם של 9.9 לפי המטיילים בבוקינג, דירת הנופש 'זידאן סאראי' (Zidan Sarai) ממוקמת בעיר העתיקה של עכו במרחק של 1.6 ק"מ מחוף הים, ומציעה חמאם פרטי. דירת נופש זו קרובה לגנים הבהאים בעכו, ומאפשרת גישה נוחה למסעדות האותנטיות ולשוק העירוני המפורסם. הסוויטה כוללת מטבחון מאובזר עם מכונת קפה וסלון מרווח, והודות לעיצוב עתיק עם קירות אבן, קשתות ופריטים עיצוביים מטורקיה ומרוקו, ניתן ליהנות מאירוח ברוח הסולטנים והנסיכים הקדומים.

דירת הנופש 'זידאן סאראי'. צילום Booking.com

 The Magic Truck – לישון במשאית הקסם

אם אתם רוצים לנסות חופשה באווירה חדשה, למה שלא תנסו לישון במשאית? משאית הקסם הוסבה לבקתת נופש מודרנית, הכוללת מתקן ברביקיו ומרפסת המשקיפה על מטעי הפירות והשדות מסביב. שתו את כוס הקפה בבוקר או אכלו את ארוחת הערב בסביבה הטבעית, בשקט מושלם ורחוק מהמולת הערים הגדולות. "משאית הקסם" מתאימה לעד 6 אנשים, וניתן להביא גם את חיות המחמד. המשאית ממוקמת במושב עמקה, הנמצא כ-14 ק"מ מהעיר עכו.

מלון האפנדי – ההיסטוריה קמה לתחייה

מלון הבוטיק היוקרתי "האפנדי" הממוקם בעיר העתיקה בעכו (שזכתה בפרס "חווית האירוח הטובה ביותר" לשנת 2023 בסקר Traveller Review Awards של Booking.com) תופס את העין כבר במבט ראשון. ההקפדה על הפרטים הקטנים, שילוב של חומרים יוקרתיים והשירות הצמוד והאיכותי, כולם הופכים את מלון הבוטיק הזה למבוקש ופופולרי במיוחד בבוקינג, עם ציון של 9.4 לפי חוות הדעת של הנופשים. את ארוחת הבוקר תוכלו לסעוד באולם הסעודות המיוחד ועל גבי שולחנות אבירים השייכים לתקופת האימפריה העות'מאנית. בנוסף, מומלץ לקבוע טיפול בספא המקומי הכולל חמאם טורקי או לבקר במרתף היין המיוחד המציע מגוון רחב של יינות ישראליים. בחדרים המעוצבים והיפהפיים ניתן ליהנות ממכונות קפה חדשות ומיטות גדולות במיוחד. עלייה לראש המבנה חושפת טרסה רחבת ידיים המאפשרת התבוננות למפרץ חיפה ועד לראש הנקרה.

Exit mobile version