Site icon IAS

בדירות נופש אלמוגים, אילת: חגיגת השנה האזרחית החדשה

הבריכה המחוממת במתחם דירות הנופש וסוויטות אלמוגים. צילום אסף פינצ'וק

הציבור מוזמן להתארח ולחגוג את השנה האזרחית החדשה, עם מבצע מיוחד בדירות נופש אלמוגים: 50% הנחה ללינה בסוף השבוע האחרון של דצמבר. המתארחים יזכו בבקבוק שמפנייה מתנה ודירת הנופש תקושט בעץ אשוח חגיגי.

מתחם דירות הנופש ממוקם במרכז העניינים, מרחק של 5 דקות נסיעה מהטיילת והים, עם שילוב נהדר של מרחב ופרטיות, מגוון שירותים ומתקנים צמודים, ומחיר אטרקטיבי במיוחד. כל הדירות והסוויטות מעוצבות בקפידה רבה ותמצאו בהן כל מה שצריך לחופשה שלכם: מטבחים מאובזרים בכלי אוכל, חדרי שינה עם מיטות נוחות, מסכי טלוויזיה עם חבילת ערוצים של יס, אינטרנט חופשי, חדרי רחצה מרווחים, והתאמה מלאה לכל הרכב משפחתי או קבוצתי.

במתחם תמצאו גם בריכת שחייה מחוממת ומפנקת, מסעדה ובר עם אוכל מגוון וקוקטיילים יצירתיים שיקררו לכם את האירוח, מינימרקט צמוד עם מוצרים טריים יום-יום, חדר כושר מצויד היטב במתקנים הכי טובים, מספרה, והמון חניה חופשית השמורה עבורכם בלבד. והצוות… כשתכירו את הצוות תבינו מה זה מתחם דירות באווירה משפחתית אמיתית. הצוות תמיד זמין 24/7 – אפילו באמצעות הודעת וואטסאפ – ויעשה כל מה שצריך כדי שהחוויה שלכם בדירות נופש אלמוגים תהיה מושלמת.

הבשורה של מתחם דירות הנופש וסוויטות אלמוגים היא גם המחיר. בעלות השווה לכל כיס אתם יכולים לנפוש באילת בכל עונה בשנה. ועתה גם מבצע מפתה לסוף השנה האזרחית.

טל: 079-55555-78

למידע נוסף:  https://almogimsuiteseilat.co.il/

Exit mobile version