Site icon IAS

בא לומר שלום: ליונל ריצ'י במלון סטאי

הזמר ליונל ריצ'י עם יניב אדיבי, מנכ"ל מלון סטאי תל אביב. צילום יח"צ

הזמר האמריקאי האגדי ליונל ריצ'י אשר הופיע אמש ( יום שני ) בהיכל מנורה בתל אביב, מתארח בעת שהותו בישראל במלון סטאי תל אביב שביפו. הזמר ערך אתמול סיור במלון וקיבל הסברים ממנכ"ל המלון יניב אדיבי על ההיסטוריה ועברו של המבנה בו הוקם המלון.

מנויים חדשים ברשת קראון פלזה

איתי צימרינג

איתי צימרינג מנהל אגף מזון ומשקאות – קראון פלזה סיטי סנטר איתי הגיע עם ניסיון רב במזון ומשקאות בענף המלונאות.
החל את דרכו המלונאית כאחראי משמרת .S.R במלון דן פנורמה תל אביב. לאחר מכן, ניהל את מחלקת האירועים ואת חדר האוכל ב"כפר המכבייה" ומשם התקדם למנהל התפעול של מתחם המזון של מועדון הספורט ב"כפר המכבייה". בתפקידו האחרון ניהל את אגף מזון משקאות במלון דיוויד טאואר סופיטל בנתניה.

אישם אבו עידה –מנהל מזון ומשקאות תפעולי – קראון פלזה ים המלח. בחודש מאי 2018 החל אישאם את דרכו ברשת ושימש סגן מנהל מזון ומשקאות. עם ניסיון עתיר בתחום מזון ומשקאות במלונות שונים באילת וים המלח, ביניהם נפטון, דיויד, דניאל ולאונרדו, הוכיח את מקצועיותו ומסירותו למערכת וקיבל החודש מינוי למנהל מזון משקאות תפעולי.

הילה בבאי – מנהלת משאבי אנוש – אשכול מלונות קראון פלזה סיטי סנטר ואינדיגו. הילה בבאי מונתה למנהלת משאבי אנוש באשכול מלונות קראון פלזה סיטי סנטר ואינדיגו רמת גן. הילה הצטרפה לחברה לפני 7 שנים וביצעה שורה של תפקידים באגף מזון ומשקאות.  בשנתיים האחרונות מנהלת את מחלקת משאבי אנוש במלון קראון סיטי סנטר.

מלון אינדיגו ברמת גן של רשת קראון פלזה. צילום יח"צ
Exit mobile version