Site icon IAS

אמיר דדון והשף רן שמואלי התארחו במלון דן אכדיה הרצליה

מתן לרנר מנכ"ל מלון דן אכדיה הרצליה, גולן ישראלי שף דן אכדיה, רונן ניסנבאום מנכ"ל מלונות דן והשף רן שמואלי. צילום אביתר ניסן

רונן ניסנבאום מנכ"ל מלונות דן ומתן לרנר מנכ"ל מלון דן אכדיה הרצליה אירחו את אמיר דדון שהופיע במלון ואת השף רן שמואלי שהצטרף לשף המלון גולן ישראלי ויחד בישלו ארוחת מיוחדת במסגרת סוף שבוע מיוחד במלון כחלק מפסטיבל המטבח הישראלי.

אורחי המלון נהנו ביום חמישי מארוחת ערב מיוחדת במסגרתה שף המלון גולן ישראלי אירח את השף המוביל רן שמואלי ממסעדת קלארו המצליחה ויחד הם בישלו ארוחה מפתיעה וייצרו חוויה קולינרית יוצאת דופן. בשישי בצהריים אורחי המלון נהנו מהופעת שקיעה מיוחדת ומרגשת של הזמר המצליח אמיר דדון, שנערכה במדשאה המפורסמת של המלון על רקע רצועת החוף הקסומה של הרצליה. בשבת בבוקר אורחי המלון נהנו משיחה אחד על אחד בטרקלין העסקים של דן אכדיה במסגרתה איש הקולינריה דוד קישקה אירח את עיתונאית האוכל הילה אלפרט.

בשיחה אלפרט שיתפה לגבי מקורות ההשראה שלה מהילדות בקיבוץ דרך לימודים ברומא ומסעות שלה ברחבי העולם, על הכתבות שלה והדרך שלה להגיע לליבם של אנשים ולמקומות סודיים. כמו כן קישקה ואלפרט ניהלו דיון מרתק על שמן זית ישראלי ועונת המסיק ומיתוסים הקשורים בשמן זית ועל עולם המסעדנות ומזון העתיד והתפתחות הפודטק.

Exit mobile version