Site icon IAS

אמדאוס רכשה את טראוולקליק ב-1.52 מיליארד דולר

מלון פנינסולה בהונג קונג. הרשת היא אחת מהרשתות בפורטפוליו של טראוולקליק. צילום Depsitphotos

אמדאוס הכריזה כי השלימה את רכישת חברת TravelClick מ-Thoma Bravo בסכום של 1.52 מיליארד דולר. Francisco Pérez-Lozao יוביל את היחידה המוגדלת של לקוחות ממגזר האירוח של רשתות בתי מלון בוטיק ומלונות עצמאיים באמדאוס. העסקה קיבלה את כל האישורים הרגולטוריים הדרושים ובעקבותיה עומדים כ-1,100 עובדים להצטרף לאמדאוס.

הרכישה מסמנת צעד חשוב במגזר האירוח בעבור אמדאוס, המחזיקה בפורטפוליו של פתרונות חדשניים לשירות בתי מלון ורשתות מכל הגדלים ברחבי העולם.

"הוספת TravelClick מחזקת משמעותית את נוכחותנו בתחום האירוח ולא רק שהיא מרחיבה את מפרט המוצרים שלנו אלא גם את הידע והנוכחות הגלובלית שלנו", אמר Luis Maroto, נשיא ומנכ"ל אמדאוס, "בשוק מפוצל ביותר, יש עכשיו לאמדאוס את האנשים והטכנולוגיה לעזור לכל העוסקים בענף המלונאות להיענות לאתגר ולספק לאורחיהם חווייה ייחודית."

TravelClick תיעשה חלק מיחידת הלקוחות ממגזר האירוח, שאותה יוביל Pérez-Lozao. בשלב הראשון תהיה TravelClick ישות עצמאית בתוך היחידה המפעילה את המותג שנרכש, שיהיה ידוע בשם "TravelClick, חברה של אמדאוס".

טרוואלקליק משרתת יותר מ-25,000 לקוחות ב-176 מדינות

"לספקית טכנולוגיה, שיודעת לאחד מערכות נפרדות ולספק לעוסקים בתחום המלונאות נקודת מבט אחרת על אורחיהם, ממתינות הזדמנויות ענקיות בשוק האירוח, משום שכך יכולים המלונאים לספק לאורחיהם שירות טוב יותר, להניע הזדמנויות הכנסה חדשות ולנהל את הוצאותיהם", אמר Pérez Lozao. "זו שאיפתנו לגבי התחום ואנו ממתינים בקוצר רוח לקבל אלינו את צוות TravelClick ולהתחיל לעבוד ביחד כדי להשיג מטרה זו."

TravelClick, שבסיסה בעיר ניו יורק, הינה חברה מובילה בתחום האירוח הגלובלי והיא משרתת יותר מ-25,000 לקוחות ב-176 מדינות. היא מספקת פתרונות חדשניים מבוססי ענן, לרבות מערכת הזמנות מרכזית (CRS) לבתי מלון עצמאיים ומקומיים וכן פתרון לניהול אורחים (GMS), שירותי מודיעין עסקי ופתרונות מדיה. בסיס זה מספק לבתי מלון אפשרויות הפצה בכל הערוצים, הן הדיגיטליים והן המסורתיים. הוא גם מאפשר להם לשפר את יחסי הגומלין הדיגיטליים עם אורחיהם, להגדיל את הכנסותיהם ולשפר את ביצועיהם, להקטין עלויות וליצור מותג חזק.

Exit mobile version