Site icon IAS

"איילה רזורט": בקרוב יפתח מלון חדש בקיבוץ איילת השחר

"איילה ריזורט" באיילת השחר. צילום איה בן עזרי

בשורה תיירותית משמחת מגיעה מהגליל הירוק והיפה שלנו: בסוף החודש צפוי להיפתח מלון חדש בגליל, מלון "איילה רזורט" בקיבוץ איילת השחר, אשר ימנה בשלב הראשון כ- 150 חדרים ויתפרס על פני שטח של  25 דונם. את המלון, בו הושקעו כ 150 מיליון ש"ח, הקימו בשותפות שווה, אנשי העסקים משה מרציאנו ו- יעקב כהן, שהוא בעל חברת תור פלוס, והשניים חתמו על הסכם להקמת המלון עם הקיבוץ.

"איילה ריזורט" יתפרס בסופו של דבר על שטח של כ- 50 דונם ויכלול שלב נוסף של עוד כ- 100 חדרים. הבניה בשטח בשלב מאד מתקדם והמלון צפוי להיפתח בקרוב. המלון החדש שוכן על קרקע ששימשה כמלון הראשון בגליל, בוסתן איילת השחר, שהיה בבעלות הקיבוץ. בשנת 2000 נסגר המלון והוסב למרכז קליטה לעולי אתיופיה. ב- 2019 חתמו משה מרציאנו ויעקב כהן, על הסכם להקמת המלון החדש מול הקיבוץ, ובפברואר 2021 התקבל היתר בניה להקמת המלון והעבודות החלו.

"איילה ריזורט" באיילת השחר. צילום איה בן עזרי

המלון תוכנן על ידי האדריכלים קרן רייכמן, עדי ולאה רובננקו ממשרד רובננקו אדריכלים. הוא יכלול שלושה מתחמים מרכזיים: במתחם הראשון תהיה מסעדת השף "תלמה", מרכז קונגרסים לכנסים שיכיל 7 אולמות, אולם מליאה מרכזי ומסעדת 'נגה', המסעדה של המלון ואורחיו.

במתחם השני יהיו ממוקמים 150 חדרי המלון. חדרים בגדלים שונים החל מ 26 מ"ר ועד סוויטות בגודל של כ 50 מ"ר. החדרים, שיתפרסו על 16 מבנים דו קומתיים, יכללו בין היתר מרפסות הצופות לנוף של הרי הגולן ורכס הרי נפתלי, אמבטיה חמה במרפסת, גינות ועוד.

המתחם השלישי של המלון, יהיה מרכז הבריאות, ויכלול ספא עם 9 חדרי טיפולים, חמם תורכי, שתי סאונות ובריכה פנימית, ג'קוזי וחדר כושר. לראשונה במלון בישראל יהיה גם מקווה. באזור זה יהיו גן, שתי בריכות חיצוניות, בריכת  אינפיניטי ובריכת פעוטות הצופות אל נוף ההרים בצפון. כמו כן, מועדון להתכנסות וחדר פעילות לאירועים שונים.

"איילה ריזורט" באיילת השחר. צילום איה בן עזרי

האדריכלים של המלון מציינים כי מדובר במלון ייחודי, בזכות השילוב שלו עם הטבע. הוא טובל בהמון ירוק, עם אין ספור שבילי הליכה, המהווים חלק משטח המלון. האדריכלים מאמינים שזה יהיה אחד ממוקדי המשיכה המרכזיים שלו.

"מלכתחילה ההשראה של המלון הייתה המיקום והסביבה שלו. הרעיון היה להתחבר לטבע, כמו איילה הנמצאת בטבע", אומרת לאה רובננקו, בעלים שותפה במשרד רובננקו אדריכלים שתכנן את הפרויקט.

המלון יפתח את שעריו בפתיחה שקטה להרצה בתחילת יולי, כאשר המחירים יהיו החל מ 1160 ₪ ללילה, באמצע שבוע לזוג, כולל ארוחת בוקר, ו 1280 ₪ בסוף השבוע.

Exit mobile version