Site icon IAS

תוכנית הנוסע המתמיד הטובה ביותר – של חברת דלתא

מחלקת עסקים בדלתא בטיסה לטווח ארוך. צילום יח"צ

חברת דלתא אייר ליינס, בעלת תוכנית הנוסע המתמיד Delta SkyMiles, נקבעה כבעלת התוכנית הטובה ביותר בענף הנסיעות לשנת 2018-2019 על ידי מגזין החדשות האמריקאי החשוב U.S. News &World Report.

ההכרה בדלתא כטובה ביותר נובעת לדברי קובעי הפרס "נוכח ההטבות הרבות לחברים, רשת הטיסות הגדולה ליעדים רבים ונפח גדול של טיסות פנים יומיות".

מדי שנה נקבע דירוג ל-25 תכניות נאמנות של בתי מלון וחברות תעופה המעניקות את ההטבות המשתלמות ביותר לנוסעים.

"נאמנות לא מתבטאת רק בתועלת או ברכיב מסוים מתוכנית התמריצים. זה חיבור עם הלקוחות. הקשר הזה מתקיים כאשר הלקוח רואה בדלתא ובמועדון SkyMiles שותף במסע שלו – הרצון לזכות באמון היווה את המיקוד שלנו כאשר המשכנו לקדם את מועדון ה- SkyMilesלהיות תוכנית נאמנות מובילה", אמר סנדיפ דיוב (Sandeep Dube), סגן נשיא דלתא לנושאי מעורבות לקוחות ונאמנות.

ניתן לפדות את המיילים כדי לטוס ל-1,000 יעדים עם דלתא או שותפותיה

בטיפוס ממקום 9 רק לפני 3 שנים למקום הראשון, השקיעה דלתא במהלך השנים האחרונות במועדון ה- SkyMiles הטבות ייחודיות, ביניהן: המיילים (נקודות) שלא יפוגו לעולם; אין חגים/מועדים/ימים שלא יאשרו בהם כרטיסים תמורת מיילים בכל טיסות דלתא אייר ליינס; ניתן לפדות את המיילים כדי לטוס ל-1,000 יעדים עם דלתא או שותפותיה; וכן יתרונות נוספים לעומת חברות תעופה אחרות,  כמו למשל שדרוג חינם למחלקת העסקים Delta One בכל טיסות הפנים.

"כל 80 אלף האנשים בנבחרת דלתא ימשיכו לעבוד קשה כדי להראות לחברי המועדון שלנו עד כמה אנחנו מעריכים את העובדה שהם בוחרים לטוס עמנו, בכך שימשיכו לטפל בהם, ירחיבו הדרכים שמהן יוכלו ליהנות מיותר מיילים הניתנים לפדיון יצרו שותפויות ומערכות יחסים עם הקהילה שתעניק ללקוחותינו ערך לא רק בזמן הטיסות אתנו, אלא בכל יום" הוסיף דיוב.

את יתרונות התוכנית משלימות שותפויות חדשניות של סקיי מיילס, המספקות דרכים קלות נוספות "להרוויח" מיילים ברכישות יום יומיות של מותגים אהובים כמו Airbnb, ומאידך ניצול ופדיון קל של נקודות הזכות במגוון רחב של דברים – החל מהשתתפות בהופעות של "פעם בחיים", דרך חוויות ועד להנאה ממשקה פרמיום בטרקליני "סקיי קלאב" של דלתא.

Exit mobile version