Site icon IAS

רשת Marriott העולמית מוקירה תודה לסוכנים

צוות השיווק של בתי המלון מריוט עם אייל קשדן, מנכ"ל חברת השטיח המעופף . צילום יח"צ

הסופר האמריקאי וויליאם ארתור וורד אמר פעם: "להרגיש הכרת תודה ולא להביע אותה, זה כמו לעטוף מתנה ולא להעניק אותה". פעם בשנה, מציינת רשת מלונות היוקרה הבינלאומית Marriott, את שבוע ה-Appreciation Costumers, בו יוצאים צוותי מכירות בכל העולם למפגשי "הכרת תודה" – Power-sales blitz עם סוכני נסיעות, לקוחות נאמנים וחברות איתם הם עובדים במהלך השנה. פשוט להרים כוסית לחיים ולומר תודה.

בישראל חגגו באקסטרים את ארוע הכרת התודה: צוותי המכירות של מלונות ריץ-קרלטון, הרצליה, שרתון ת"א ורנסנס ת"א – מלונות הדגל של רשת Marriott בישראל – פקדו את לקוחותיהם במקומות העבודה, ולא שכחו לפנק אותם במיטב פירות הארץ שנסחטו במקום והפכו לשייקים טריים ומרעננים. זאת לאות הערכה על פעילות משותפת ופוריה ותחילת עונת הקיץ.

בין משרדי הנסיעות שזכו להרים כוס שייק היו אשת טורס, כנס, isram, עמיאל, השטיח המעופף, דעת, אינטרנשיונאל, אופיר טורס,G2 , אופקים, אומגה  ועוד.

נבחרת הנשים שלMarriott  בישראל, שדאגו להצלחת האירוע כללה את צוות ריץ-קרלטון הרצליה – ליאן זיינדרמן, סטפני אומן, טל חורש, ירדן דדוש דורון, מורן בובליל וקרן שטרן; מלון שרתון תל אביב – ענת שילון ומלון רנסנס תל אביב – אביגיל שעיה, הראל ואורית קורדובה-קורה.

Exit mobile version