Site icon IAS

ממחר טיסות איזי ג'ט לנמל התעופה סטנסטד שבלונדון

זוית אמנותית לנמל התעופה של סטנסטד בעיצובו של לורד נורמן פוסטר. צילום Depositphotos

חברת הלואו-קוסט איזי ג'ט, תחל מחר, שבת, ה-3 בנובמבר, לטוס מתל אביב לנמל התעופה סטנסטד שבלונדון, כפי שהודיעה בחודש אוגוסט. הקו יפעל במתכונת של שתי טיסות בשבוע בימים שלישי ושבת.

סטנסטד, הממוקם כ-70 ק"מ בצד הצפוני מזרחי ממרכז לונדון, מתווסף לשני נמלי תעופה נוספים בלונדון אליהם מפעילה החברה טיסות מתל אביב: לוטון וגטוויק.

סופי דקרס, המנהלת המסחרית של איזי ג'ט בריטניה, אמרה:  "אנו שמחים להמשיך ולהגדיל את מגוון הקווים שאנו מציעים מתל אביב. אנו בטוחים שקו לונדון-סטנסטד ימשיך את הפופולאריות לה זוכים הקווים שלנו מתל אביב. אנו מציעים עתה 16 קווים מתל אביב ליעדים ברחבי אירופה ותוספת של קו ללונדון, היא בשורה נהדרת עבור לקוחותינו, והיא מאפשרת להם גמישות רבה יותר ואפשרויות נוספות".

עוד אמרה כי היצע הקווים החדשים של החברה באירופה, הופך את הטיסות לפשוטות בהרבה וברות השגה ומאפשר להציע ללקוחות מגוון רחב של יעדים למטרות טיולים ועסקים.

כ-37,000 נוסעים בשנה צפויים לטוס בקו תל אביב-לונדון סטנסטד.

נמל התעופה סטנסטד תוכנן על ידי האדריכל הנודע לורד נורמן פוסטר. כיום יוצאות ממנו טיסות ליותר מ-170 יעדים באירופה, צפון אפריקה, מערב אסיה וכן מרכז וצפון אמריקה. כמו כן יוצאות מסטנסטד יותר טיסות קבועות ליעדים באירופה מאשר מכל נמל תעופה בממלכה המאוחדת. הוא ממוצב כרביעי בגודלו בבריטניה אחרי הית’רו, גטוויק ומנצ’סטר. מהשדה יש תחבורה ציבורית הכוללת אוטובוסים ורכבת אקספרס.

החברה, שפועלת מישראל מנובמבר 2009, מפעילה קווים בין תל אביב ל- 16 יעדים באירופה: לונדון (לוטון), לונדון (גאטוויק), לונדון (סטנסטד), מנצ'סטר, בזל, ז'נבה, ברלין (שונפלד), ברלין (טגל), פריס, אמסטרדם, מילאנו, ונציה, נאפולי, בורדו, ליון וניס.

Exit mobile version