Site icon IAS

"קיץ פרייסלס עם מאסטרקארד"

מאסטרכארד במבצע שבו מקבלים בחזרה את כל ההוצאות שבוצעו בזמן השהות בחו"ל בכרטיס. צילום Depositphotos

 מאסטרקארד יוצאת בפעילות – "קיץ פרייסלס עם מאסטרקארד", המאפשרת להשתתף במבצע שבו מקבלים בחזרה את כל ההוצאות שבוצעו בזמן השהות בחו"ל בכרטיס המאסטרקארד. המבצע מותנה בהרשמה מראש באתר ייעודי.

במסגרת המבצע ניתן יהיה לקבל החזר עד לעלות של 10,000 שקל ללא הגבלה על מספר הטיסות, היעדים או המדינות. המבצע יסתיים ב-30 בספטמבר.

הקמפיין נועד להוביל לצרכנות נבונה בקרב הישראלים הטסים לחו"ל. ההתנהלות הכלכלית של הישראלים בארץ משלבת כמעט בכל קנייה שימוש בכרטיס אשראי וזו צורת התשלום המועדפת על הצרכן, לכן, על אחת כמה וכמה בחופשה בחו"ל. השימוש בכרטיס מאפשר נוחות וביטחון המשאירים זמן ושקט נפשי ליהנות מהחופשה. כמו כן, ממחקר פנימי שנערך ביעדים נבחרים בעולם, נמצא כי תשלום בכרטיס אשראי בחו"ל הינה הדרך המשתלמת ביותר ביחס להמרת כספים בארץ או משיכת כספים מעמדת ATM בחו"ל.

בנוסף, במחקר שעורכת מאסטרקארד על הערים המתויירות ביותר בעולם למטרות בילוי ופנאי (ולא למטרות עסקים) עולה כי במקום הראשון נמצאת בנגקוק עם 20.1 מיליון מבקרים בשנה והוצאה של 16.3 מיליארד דולר בהוצאות של התיירים. במקום השני לונדון עם 19.8 מיליון מבקרים והוצאה של 16.6 מיליארד דולר ובמקום השלישי פריז עם 17.4 מיליון מבקרים והוצאה של 13 מיליארד דולר. תל אביב, מציגה נסיקה של 23% בכמות המבקרים ביחס לתקופה המקבילה עם 1.7 מיליון תיירים לשנת החולפת.

הרישום למבצע נעשה דרך האתר – www.mastercard.co.il/priceless-summer.

Exit mobile version