Site icon IAS

עם וירג'ין אטלנטיק לסופ"ש חלומי בלונדון

וירג'ין אטלנטיק בטיול מנהלי סוכנויות בביקור ברשת הקפה החברתית צ'יינג פליז. צילום יח"צ

חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק, שהחלה את פעילותה בקו תל אביב-לונדון בספטמבר האחרון, מהדקת את קשריה בענף. בסוף השבוע שעבר המריאו 9 מנהלים מסוכנויות הנסיעות המובילות בישראל לסוף שבוע של חוויה לונדונית בחסות חברת התעופה הצבעונית. תשעת המנהלים הבכירים המריאו ביום חמישי במחלקת הפרימיום המצטיינת של החברה, שרק לאחרונה זכתה במקום הראשון בדרוג היוקרתי של SKYTRAX וסיכמו פה אחד שהתואר הנחשק אכן מצדיק את עצמו.

במסגרת הטיול, זכתה המשלחת לסיור מודרך בשוק המפורסם של שכונת שורדיץ', סיור במלונות של רשת המלונות הבריטית היוקרתית אדווריאן בניצוחה של סוזן גרוסמן, מנהלת המכירות של הרשת ועצירה להפסקת קפה בתחנת הקפה של Change Please בבורו מרקט, רשת הקפה החברתית שוירג'ין אטלנטיק היא ממייסדותיה. הרשת פועלת להכשרת חסרי בית במיומנויות הכנת הקפה כדי לתת להם הזדמנות ואפשרות להשתלב במעגל העבודה. לקינוח הוזמנו כל המנהלים לארוחת ערב מפוארת במסעדה היוקרתית של מלון The May fair, A Radisson Collection Hotel .

ארוחת ערב בלונדון עם וירג'ין אטלנטיק. צילום יח"צ

בטיסה חזרה לארץ זכתה המשלחת ליהנות ממחלקת ה-Upper Class המדוברת של החברה, לא לפני שעברה בטרקלין הקלאב האוס, הטרקלין היוקרתי של החברה בנמל התעופה הית'רו, בו יכלו להמתין בנחת לטיסה ולבחור בין טיפול ספא או תספורת כדי לרענן את המראה והתחושה, שניה לפני החזרה לארץ.

על הטיול ניצח בכישרון רב, ניק באטלס, מנהל הפעילות של וירג'ין אטלנטיק בישראל ומי שאמון בפועל על פתיחת הקו ותפעולו השוטף. במהלך השהייה, זכו מנהלי הסוכנויות להכיר מקרוב כמה מדמויות המפתח של חברת התעופה, ביניהן יואה ג'רווינן, סמנכ"ל המסחר של החברה, לי הסלט, מנהל מכירות אירופה וריקי כריסטנסן, מנהלת התכנון ורשת נתיבים.

Exit mobile version