Site icon IAS

חברת דיזנהאוז BTC מציעה חופשה בקריביים במחיר של יוון

פונטה קאנה, חברת דיזנהאוז BTC מציעה חופשה בקריביים במחיר של יוון. צילום יח"צ

פונטה קאנה, חברת דיזנהאוז BTC מציעה חופשה בקריביים במחיר של יוון. צילום יח"צ

מחלקת הסיטונאות בדיזנהאוז מפתיעה השנה עם חידוש מרענן בצורת חבילות נופש "הכל כלול" ביעדים אקזוטיים ומציעה לקהל הישראלי חופשות במקומות הכי מבוקשים באיים הקריביים במחירים של אגן הים התיכון.

לראשונה משווקת דיזנהאוז טיסות וחבילות נופש לחופשה רומנטית או חופשות משפחתיות בקנקון, טולום , פלאיה דה כרמן שבמקסיקו ובפונטה קאנה ברפובליקה הדומיניקנית במחיר החל מ- 1,549 אירו לאדם כולל טיסות העברות ו- 7 לילות בריזורט 5* .

האקלים באיים הקריביים טרופי, מזג האוויר נוח רוב ימות השנה, עם ימים רבים שטופי שמש. חופשה בקריביים בריזורטים לחוף הים וכוללת אפשרויות בילוי רבות לצד בטן גב בחופי ים שמימיו בצבע טורקיז צלול, שווקים ססגוניים, אוכל מעולה שמורות טבע, יערות גשם עם צמחייה עשירה, ערים שוקקות חיים בהן ניתן לראות כיצד הארכיטקטורה הושפעה מהשלטון הקולוניאלי, אתרים ארכאולוגיים, ספורט ימי מפותח ומפגש עם תרבויות מרתקות ויוצאות דופן.

עודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי של קבוצת דיזנהאוז מסר : "קולקציית קיץ 2018 של דיזנהאוז ליעדים בקריביים היא החידוש הכי מרענן ביעדי נופש לקהל הישראלי שנעשה בענף התיירות בשנים האחרונות. הנגשת חופשה חלומית "כמו בסרטים" במיעדים אקזוטיים במחירים של חופשת נופש ביוון היא דבר חדש לנוסע הישראלי והחלטנו השנה להרחיב את פעילותינו ולשווק חבילות בריזורטים מפנקים במגוון יעדים הכי מבוקשים באיים הקריביים, במקומות שנראים לקוחים מגלויה וזה לא בהכרח אומר חופשה יקרה. אין לי ספק כי רבים ינצלו את המחירים האטרקטיביים שזהים למחירי חופשה ביוון. בנוסף היתרון הגדול בחבילות שלנו שאין צורך בויזה לארצות הברית, הטיסה דרך מדריד ומשם המתנה קצרה והמשך טיסה ישירות לקריביים."

חברת דיזנהאוז BTC : חופשה בקריביים במחיר קטן. צילום יח"צ

קנקון, טולום ופלאיה דל כרמן שבריוויירה מאיה נחשבות לקסם של מקסיקו, רצועת החוף הכי שווה. בטן-גב בחופים קריביים לבנים, מי טורקיז צלולים, שאטלים לעיירות הסמוכות, לאתרי המאיה ביוקטאן, לרבוץ על ערסלים בין עצי הקוקוס ולהתמכר לחופש. פלאיה דל כרמן הוכרזה  כבירת המסיבות של מקסיקו והרחוב הראשי נקרא  ה"שדרה החמישית" של מקסיקו בזכות החנויות והמותגים במחירים נמוכים במיוחד.

פונטה קאנה – עיירות חוף הנחשבת לאחת היפות בעולם שוכנת לחופי האוקיינוס האטלנטי במזרח הרפובליקה הדומיניקנית שבאיים הקריביים. מפורסמים מכל העולם בוחרים ביעד לחופשה המציעה נוחות של החיים הטובים ממש על  חופי הים עם מים צלולים, חולות לבנים בוהקים ודקלי קוקוס, מסיבות עם הדי ג'יי המפורסמים מכל העולם לצד פעילות ספורט ימי עם אפשרות שחיה לצד חיות ים עדינות.

מחירים

7 לילות בפונטה קאנה על בסיס הכל כלול בריזורט 5* כולל טיסות בחברה סדירה דרך מדריד והעברות במחיר החל מ- 1,549 אירו לאדם.

7 לילות בפלאיה דה כרמן שבמקסיקו על בסיס הכל כלול בריזורט 5* כולל טיסות דרך מדריד בחברה סדירה והעברות במחיר החל מ- 1,799 אירו לאדם.

7 לילות בטולום שבמקסיקו על בסיס הכל כלול בריזורט 5* כולל טיסות בחברה סדירה דרך מדריד והעברות במחיר החל מ- 2,149 אירו לאדם.

 

Exit mobile version