Site icon IAS

דיזנהאוז גרפה שלושה פרסים בתחרות "מצטייני מחשוב" ארצית

בתמונה מימין: מיטל ליבק, תומר ניזרי, ליעד כהן, קובי יוסף סמנכ"ל טכנולוגיות דיזנהאוז, כפיר ג'רופי, דוד מור, חני דולינסקי, אבי גל ושגיא רז

חברת התיירות דיזנהאוז זכתה בשלושה פרויקטים טכנולוגים שהובילה בשנה החולפת. הפרויקטים עברו את כל שלבי הסינון והמיון וזכו בפרס "פרויקט מחשוב מצטיין" במסגרת תחרות "מצטייני המחשוב לשנת 2019" בהפקת "אנשים ומחשבים".

זו השנה ה-17 שבה מתקיימת התחרות והשנה נשבר שיא של מספר הפרויקטים שהוגשו –  482 פרויקטים, ב-11 קטגוריות.

הפרויקטים המוגשים לתחרות שונים ומגוונים, ומגיעים ממגוון ארגונים מסחריים, עיריות, כוחות הביטחון, ארגונים ממשלתיים, בנקים, מוסדות רפואיים, חברות ביטוח, חברות תיירות, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד.

הפרויקטים שזכו בדיזנהאוז למעמד "פרויקט מצטיין" הובלו ופותחו על ידי עובדי הטכנולוגיה של החברה, וזכו לשיתוף פעולה צמוד ופורה עם כל היחידות העסקיות הרלוונטיות.

קובי יוסף, סמנכ"ל טכנולוגיות של דיזנהאוז, אמר: "כחלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה, קבוצת דיזנהאוז משקיעה ותמשיך להשקיע משאבים רבים בפיתוח והטמעת מערכות טכנולוגיות מתקדמות וחכמות. מערכות אלו הופכות את החוויה של לקוחותינו לחוויה דיגיטלית מתקדמת ומייצרות ערך עסקי ממשי עבורם. אני שמח וגאה על הזכייה שלנו בכמות מכובדת של פרויקטים מצטיינים ועל ההכרה של תעשיית המחשוב הישראלית בעשייה הטכנולוגית שלנו."

Exit mobile version